1882 Candidati
 Cei mai recenti:
Compania

Proces si metode

1. Analiza nevoilor
Este foarte important sa identificam si sa analizam necesitatile de recrutare pentru un anumit profil, astfel incat solutia oferita de People Centric sa fie perfect compatibila cu planul de staffing al companiei client.
2. Constituirea echipei interne (consultant + agent sourcing + comunicare & marketing)
In urma analizei nevoilor de recrutare, fiecare proiect este asignat unei echipe si tratat mai departe de catre aceasta. Echipa este alcatuita dintr-un specialist in recrutare, un agent sourcing si un agent web.
3. Definirea strategiei de cautare
In functie de complexitatea si particularitatile profilului, specialistii nostri in recrutare, alaturi de agentii web, definesc o strategie de cautare. Pentru acest proces sunt luate in considerare mai multe criterii: tehnologiile cautate, varsta candidatilor, studiile cerute pentru post etc. In functie de analiza realizata selectionam canalele de difuzare a anunturilor.
4. Redactarea job description-ului
Anuntul postului este redactat in functie de analiza nevoilor, in colaborare cu compania client. Pe baza elementelor furnizate sau identificate, People Centric propune un anunt pe care clientul il valideaza. Anunturile furnizeaza candidatilor informatiile necesare asupra angajatorului si a postului oferit. Uneori, in urma unui acord dat de catre client, People Centric poate pune la dispozitia candidatilor identitatea clientului precum si alte informatii.

5. Difuzare job description si sourcing

Odata ce anuntul este validat de catre client, consultantii People Centric il publica pe blogul nostru, urmand ca acesta sa fie difuzat si referentat via web, metamotoare si multe alte mijloace. Agentul web, in colaborare cu specialistul in recrutare, concepe mesaje teaser care vor fi lansate pe retelele sociale. People Centric este prezent pe 6 retele sociale generaliste (linkedin, viadeo, xing, secondlife, twitter, facebook) si pe mai mult de zece retele sociale specializate. In medie, lunar este creata cel putin o noua retea sociala specializata. People Centric monitorizeaza aparitia acestor retele si le utilizeaza in consecinta.
Sourcing-ul se realizeaza de asemenea si prin consultarea bazei de date People Centric (60.000 de CV-uri in acest moment). Daca este necesar, abordam noile profiluri si in mod direct pe site-urile de recrutare si cu ajutorul CV-urilor online.

6. Selectia CV-urilor

Pentru selectia CV-urilor, consultantii nostri utilizeaza o serie de criterii definite in cadrul job description-ului si realizeaza astfel un screening detaliat. Cand detecteaza un candidat potential, consultantii People Centric nu ezita sa ceara acestuia mai multe informatii referitoare la profilul sau.

7. Evaluarea candidatilor

Evaluarea candidatilor se realizeaza prin doua mijloace principale: interviul telefonic si testarea tehnica. Candidatii sunt contactati pentru a li se prezenta postul propus si pentru a li se oferi informatii cu privire la angajator. In aceasta etapa consultantii nostri verifica in egala masura disponibilitatea lor si interesul pentru postul propus. In momentul validarii unui candidat disponibil si dispus sa isi gaseasca un nou loc de munca, acesta devie eligibil pentru testare.
People Centric dispune de o platforma de teste online dedicata candidatilor. Aceasta platforma contine teste tehnice, de logica si de limbi straine, teste actualizate in permanenta. Corectarea testelor se face in mod automat. Accesul la teste si la rezultatele acestora este securizat. Rezultatele sunt primite pe mail de catre consultant.
Dispunem si de un reporting pentru candidati, acestia primind scoringul obtinut in raport cu ceilalti candidati care au efectuat respectivul test; astfel ei pot sa-si evalueze nivelul.

8. Matching (shortlist)

Intr-un termen de maxim 3-4 saptamani de la publicarea job description-ului, va furnizam un shortlist care cuprinde in general intre 3-5 dosare candidati. Aceste dosare contin informatii cu privire la experienta profesionala a candidatilor, competentele lor tehnice, descrierea celor mai recente proiecte la care au lucrat, precum si informatii despre punctele forte si minusurile fiecarui candidat (integrate in nota argumentativa). Rezultatele la teste sunt de asemenea puse la dispozitia clientului.

9. Intrevederi candidati-clienti

Consultantii nostri se ocupa sa stabileasca intalnirile/interviurile cu candidatii selectionati de dvs. din shortlist. Desigur, CV-urile complete (cu coordonatele de contact) ale candidatilor vor fi puse la dispozitia clientului, iar planning-ul de interviuri este stabilit in functie de disponibilitatile fiecarui interlocutor – angajator, recruiter sau responsabil HR.

10. Debriefing candidati si clienti

La finalul interviurilor, consultantii People Centric actioneaza in doua directii: fac un debriefing cu clientul si in acelasi timp contacteaza candidatii propusi pentru a afla concluziile acestora in urma interviului si pentru a le comunica rezultatele intrevederii cu reprezentantul companiei client. Obiectivul este ameliorarea continua a calitatii serviciilor furnizate.

11. Closing (recrutarea candidatilor)

Closing-ul marcheaza etapa in care recrutarea este finalizata. Candidatul semneaza un contract cu noul sau angajator. De asemenea ne vom angaja contractual sa nu propunem candidatii recrutati prin People Centric altui client pentru o anumita perioada de timp.

12. Reporting, analiza rezultatelor si bune practici

La finalul procesului de recrutare, consultantii People Centric trimit catre client un raport de recrutare pentru a detalia etapele parcurse, numarul de candidati testati, concluziile generale, dificultatile intalnite si alte informatii utile pentru o imagine completa a procesului de recurtare. Fiecare client are acces la informatii asupra dosarului de recrutare in curs via web.